« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U sklopu prirodoslovno-matematičkog kurikularnog područja učenici petih razreda i njihovi nastavnici iz prirodne grupe predmeta (nastavnice Jasmina Krznarić i Brankica Safin i Maja Barić), matematike (nastavnica Senka Kovčić) te geografije (nastavnik Nikola Marjanović) posjetili su Pustaru Višnjica.
Koordinatorica projekta bila je nastavnica Krznarić koja nam je dala osnovne informacije o tom događaju.
Na Pustaru Višnjica išli smo jer se nalazi u našoj neposrednoj blizini, a ujedno je to imanje dobilo nagradu za europsku destinaciju izvrsnosti 2011. god. u sklopu projekta EDEN. Vrlo je pogodno za nastavu prirode jer se obrađuju sadržaji: suvremena stočarska proizvodnja, suvremena biljna proizvodnja, građa i funkcija živog organizma; a upravo Pustara Višnjica pruža mogućnost da učenici zorno, a ujedno i na zanimljiv i zabavan način svladaju nastavne sadržaje. Cilj izvanučioničke nastave je bio, dakle, upoznati suvremenu stočarsku i ratarsku ekološku proizvodnju, realizirati nastavne sadržaje iz matematike koji se tiču izračunavanja udaljenosti i pretvaranja mjernih jedinica te se pozabaviti sadržajima iz geografije vezanih uz orijentaciju,rekla nam je nastavnica Krznarić.
Učenici su vrlo zadovoljni ovakvim načinom učenja jer su uz igru i stvarajući vlastito iskustvo naučili gradivo prirode, geografije i matematike.
Više fotografija pogledajte u fotogaleriji.