preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1040830
Ovaj mjesec: 3664
Ovaj tjedan: 1210
Danas: 21
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Financijska pismenost u Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina- međuškolska suradnja
Autor: Nataša Valinčić, 22. 3. 2024.

Pozitivna „financijska praksa se nastavlja“. Potaknuti izrazito pozitivnim iskustvima od prošle školske godine, a u sklopu obilježavanja Tjedna financijske pismenosti od 18.ožujka do 25.ožujka 2024. Godine, nastavnice Srednje škole Marka Marulića Slatina, Ankica Đurasek i Ivana Švamberger te učiteljica Osnovne Škole Eugena Kumičića Slatina Vera Menčik, pripremile su, 21. ožujka 2024., edukativno predavanje i zanimljive radionice u trajanju od dva sata iz područja Financijske pismenosti.


Kroz igru i priču prilagođenu njihovoj dobi, učenicima 4.A razrednog odjela „približeni“ su važni financijski pojmovi s kojima se svakodnevno susreću, a koje često ne razumiju. Konačni cilj projekta Financijska pismenost, koji je planiran Kurikulumom SŠ Marka Marući Slatina za tekuću školsku godinu, je da se pravovremeno upoznaju s osnovama funkcioniranja financijskog sustava, kako bi izrasli u educirane građane koji će u budućnosti znati upravljati osobnim financijama. Manje formalizirana predavanja upravo to mogu postići jer omogućavaju učenicima da se opušteno uključe u raspravu s nastavnicama te poistovjete s problemima s kojima se svaki dan susreću i dobiju odgovore na pitanja koja ih zanimaju.

Kao pravi mali financijski stručnjaci, učenici su postavljali interesantna pitanja i izvodili konstruktivne zaključke tijekom radionica i predavanja. Saznali su kada, kako i zašto su nastale prve banke te kako su izgledali bankarski poslovi 3000 god.pr Kr. u Babilonu. Saznali su koje sve poslove danas banka obavlja, koje su osnovne zadaće HNB-a s guvernerom na čelu ove institucije. Učili su o vrstama računa, načinima i oblicima plaćanja u platnom prometu. Istaknute su koristi racionalnog upravljanja novcem uz neizostavna pitanja iz područja Zaštite prava potrošača. Rada i smijeha nije nedostajalo! Zahvaljujemo učiteljici Veri Menčik na suradnji, ali i cijelom 4.A koji je još jednom dokazao da se uz rad i igru može puno naučiti.



Izvor: Vera Menčik, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju