preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1043933
Ovaj mjesec: 2415
Ovaj tjedan: 597
Danas: 8
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA1 Škola mira i prijateljstva, Diseminacija projekta; Kreativna drama kao sredstvo prevencije vršnjačkog nasilja
Autor: Melita Schmitz, 11. 1. 2023.

5. siječnja 2023. godine, u sklopu projekta Škola mira i prijateljstva, održana je radionica za učitelje pod nazivom Kreativna drama kao sredstvo prevencije vršnjačkog nasilja.

Radionicu su pripremile i održale učiteljice Kristina Premec i Elvira Vujčić koje su u rujnu prošle godine sudjelovale na istoimenom tečaju u Turskoj.


Na početku radionice sudionici su se  upoznali s pojmom kreativna drama i kako, upravo, kreativna drama može biti učinkovito sredstvo za podizanje svijesti o vršnjačkom zlostavljanju, posebice kod djece školske dobi.

Kao uvod u praktični dio radionice održan je kratki dramski trening. Sudionicima su predstavljene vježbe pomoću kojih se učenici mogu opustiti i pripremiti za oživljavanje konkretne dramske situacije.

Nakon „zagrijavanja“ radili smo improvizacije na zadanu temu pomoću dvije vježbe.

Prva se vježba temeljila na odigravanju i uživljavanu u situaciju zlostavljanja i traženja rješenja što sve možemo učiniti da zaustavimo nasilnog i nasilje, a da pri tome, koliko je moguće, ne budemo i mi nasilni ili pristanemo na nasilje.

Druga je vježba u parovima koja se temelji na telefonskom pozivu. U toj vježbi zadatak je bio prikladnim pitanjima navoditi osobu koja ima problem na to da sam dođe do neke odluke, bez sugestije i prijedloga sugovornika. Kada sudionik s problemom iskristalizira neko rješenje, razgovor je gotov.

Predstavljanjem rezultata druge vježbe, radionica je privedena kraju. Učitelji koji su sudjelovali u realizaciji radionice izrazili su zadovoljstvo međusobnom interakcijom i ovakvim pristupom u rješavanju problema s kojima se svi svakodnevno susrećemo.

Elvira Vujčić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju