preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1041164
Ovaj mjesec: 4005
Ovaj tjedan: 111
Danas: 111
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zavirili smo u vijećnicu - Renata Grahovac, učitelj mentor
Autor: Darko Vencl, 20. 6. 2012.

Ove školske godine napredovanje u struci ostvarila je učiteljica Renata Grahovac, stoga smo ju zamolili za kratak razgovor.

 1. Što Vas je potaknulo da postanete učitelj mentor?
Budući da sam 12 godina radila u područnoj školi Josipovo, sedam godina u kombinaciji s dva odjela i pet godina u kombinaciji s četiri odjela, održala sam brojne priredbe i projekte u suradnji s mjesnom zajednicom i općinom Sopje  te sam nakon toga svega odlučila poslati papire za napredovanje kako bih dobila povratnu informaciju o svom radu. Tako sam sada učitelj mentor i zadovoljstvo mi je što se trud i rad isplatio.
 


 2. Što za Vas znači biti mentor?
Biti učitelj mentor velika je čast i odgovornost za svakog učitelja.To nije samo posao ili zadaća, već važna odgojna misija i nadogradnja učiteljskog poziva.

 3. Što Vam je važno za vođenje razreda?
Suradnja s učenicima i roditeljima, atmosfera međusobnog razumijevanja i tolerancije, iskrenost, povjerenje, poštivanje dogovora, kvalitetna komunikacija, realizacija različitih ideja, poznavanje učenika te izražavanje osjećaja u različitim situacijama.

 4. Što očekujete u svome daljnjem profesionalnom radu?
Očekujem da ću i dalje biti potpora i poticaj svojim učenicima kako bi napredovali u učenju kroz kvalitetan rad u kojem svatko ima prava i obveze. Nadasve mi je važna iskrena komunikacija između mojih učenika i mene, ma kako je to ponekad bolno i neugodno.
Želja mi je da  učenici zadovoljni  ulaze i izlaze iz moje učionice jer tad znam da su sretni i željni znanja. Očekujem da ću i dalje biti samokritična, ali i brižna prema svojim potrebama, a istovremeno ću poticati učenike na osvještavanje njihovih očekivanja prema drugima. Poticat ću njihovu asertivnost  i empatiju, međusobno upoznavanje, prepoznavanje i poštivanje te suradnički pristup radu, učenju i zajedničkom razvoju.


 5. Imate li sad kao mentor više posla?
Kao učitelj mentor smatram da se još više trebam dokazivati i raditi jer se to od učitelja mentora i očekuje.

 6. Kojim se aktivnostima još bavite u školi?
Već treću godinu radim u matičnoj školi i tako sam dobila mogućnost voditi Mali pjevački zbor što mi je oduvijek i bila želja, a zbog malog broja učenika to nisam mogla ostvariti na terenu. Puno radimo i nastupamo što nas veseli i čini zadovoljnima. Član sam Tima za kvalitetu škole, Prekini lanac, nositeljica projekta Slagalica, aktivna članica Društva naša djeca.

 7. Kako se osjećate radeći s djecom?
Rad s djecom me ispunjava i potiče da se neprestano usavršavam  i otkrivam  nove načine suradnje i metode rada koje vode do boljih rezultata i uspjeha učenika.
Najveća mi je čast kad djeca s osmjehom dolaze i odlaze iz moje učionice jer smatram da je samo zadovoljno dijete i sretno dijete.


 8. Koji je Vaš životni moto?
„Od svijeta primaš ono što svijetu pružaš!“

Zahvaljujemo se učiteljici Renati na razgovoru i želimo joj mnogo uspjeha u profesionalnom i osobnom životu.
 



Izvor: Melita Schmitz, knjižničarka


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju