« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici četvrtog A na satu prirode i društva učili su o živoj i neživoj prirodi. Iz životne stvarnosti donijeli su prirodnine.
Svoje male kućne ljubimce donijeli su u učionicu kao drage primjerke žive prirode a kamenčiće, grančice i razne vrste tla kao elemente nežive prirode. Sa svojim prijateljima pričali o njima, čime se hrane kako se brinu o njima i slično.
Na nastavnom satu prirode i društva zajedno s roditeljima, ravnateljicom i učiteljicom razmijenili su svoja iskustva o živoj i neživoj prirodi.
Na tako aktivan način kod učenika se bolje razvija ekološka svijest te svijest o osobnoj odgovornosti zaštite i očuvanju prirode.
Na zanimljiv način učenici 4.A spoznali su pojam prirode, uočili razliku žive od nežive prirode te suodnos žive i nežive prirode i uvjeta života.
Nakon ovog sata učenici su međusobno razmijenili svoja iskustva o kućnim ljubimcima i učvrstili prijateljstva. Ponovljena su pravila o pisanju vlastitih imena.
Bilo je zanimljivo čuti imena njihovih ljubimaca, pa se tako ravnateljica našalila kako je Martin mačak Božo njen imenjak.