preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1041300
Ovaj mjesec: 4139
Ovaj tjedan: 245
Danas: 13
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RAZVOJNO-INTEGRATIVNA SUPERVIZIJA U OSNOVNOJ ŠKOLI EUGENA KUMIČIĆA
Autor: Darko Vencl, 11. 1. 2011.

      U okviru stručnog usavršavanja učitelja i stručnih suradnika, u OŠ E. Kumičića od studenog 2010. godine provodi se razvojno-integrativna supervizija u kojoj sudjeluju učitelji razredne nastave uz stručne suradnike škole. Kroz desetak susreta, sudionici će proći kroz različite tehnike koje će im pomoći u razvoju osobnih i profesionalnih kompetencija i olakšati buduće rješavanje problema i poteškoća s kojima se susreću u radu.  


       Voditeljica supervizijske grupe je viša savjetnica u Agenciji za odgoj i obrazovanje Mirela Skelac koja u stručnom članku koji se bavi temom supervizije kaže sljedeće: 

„Razvojno-integrativna supervizija neophodna je u profesionalnom razvoju učitelja. Ona omogućuje kontinuirani osobni i profesionalni razvoj učitelja i produbljuje razumijevanje odnosa među ljudima, prije svega odnosa s učenicima i roditeljima. Ona olakšava prepoznavanje uzroka nastanka problema te omogućava poduzimanje kvalitetnijih intervencija. Kontinuirani supervizijski rad pomaže smanjivanju profesionalnoga stresa, koji je kod učitelja čest zbog složenosti i težine problema i nedovoljnih mogućnosti njihova rješavanja. Učitelji u superviziji, učeći iz svoga neposrednoga iskustva, bolje razumiju odgojno-obrazovnu problematiku i osnažuju se za aktivno traženje konstruktivnih rješenja te tako pridonose kvaliteti odgoja i obrazovanja.“
(M. Skelac: Razvojno-integrativna supervizija  školi, Napredak, br. 19 (2008.) str.169) 

 



Izvor: Jelena Janjić, pedagoginja


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju