preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1041268
Ovaj mjesec: 4107
Ovaj tjedan: 213
Danas: 213
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MZO PP „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ Radionica Emocije u PŠ Bakić
Autor: Melita Schmitz, 16. 4. 2024.

Područnu školu Bakić posjetila je knjižničarka Melita Schmitz te je s učiteljicama Mirelom Bistrović i Elicom Prebeg u ponedjeljak, 15. travnja 2024., održala radionice s učenicima od 1. do 4. razreda. radionice se odvijaju u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.


Knjižničarka, koja je ujedno i voditeljica projekta, pomoću Dixit kartica započela je razgovor o tome kako se učenici osjećaju u školi. Najveći broj učenika u školi se osjeća dobro i ugodno, ali smatraju da škola predugo traje te bi željeli imati više sati tjelesnoga odgoja.

Prije svake priče učenici su odradili vježbe koje aktiviraju tijelo i sprječavaju umor pomoću stopala izrađenih od kartona, a koja pokazuju koje vježbe treba odraditi. 

Pomoću radnih listića govorili su o svojim osjećajima sreće, ljutnje i straha te su nakon toga čitali priče „Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima“, „Kad je ljut, nilski konjić grize“ i „Slonicu je strah vikanja i kazne“ koje su napisale Tatjana Gjurković i Tea Knežević, a koje govore o emocijama te kako se nositi s njima.

Za kraj druženja nacrtali su četiri osnovne emocije te međusobno prepoznavali koji crtež predstavlja koju emociju.

Pomoću Dixit kartica odgovorili su na pitanje kako im je bilo na radionicama o emocijama.

Vrlo je važno već od najranije dobi poticati djecu da izražavaju svoje emocije i da ih imenuju jer se na taj način potiče razvoj empatije i emocionalne inteligencije koja je važna za funkcioniranje u partnerstvu i društvu.

Knjižničarka Melita zahvaljuje učiteljicama na pozivu i učenicima na ugodnom radu i druženju!

Melita Schmitz, dipl. bibl.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju