preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1036951
Ovaj mjesec: 3914
Ovaj tjedan: 492
Danas: 93
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poticanje čitanja i razvijanje ljubavi prema knjizi u drugim razredima OŠ Eugena Kumičića
Autor: Nataša Valinčić, 23. 2. 2015.

Razredni projekt Druženje s knjigom za učenike drugih razreda naše škole u s ciljem poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi realizirao od 16. do 20. veljače 2015 godine kao međupredmetno područje integracije knjižnično-informacijskoga obrazovanja i građanskoga i zdravstvenog odgoja kao i hrvatskoga jezika.

 


Razredni projekt Druženje s knjigom za učenike drugih razreda naše škole u s ciljem poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi realizirao od 16. do 20. veljače 2015 godine kao međupredmetno područje integracije knjižnično-informacijskoga obrazovanja i građanskoga i zdravstvenog odgoja kao i hrvatskoga jezika.

U projektu su sudjelovali učenici 2.a razreda ( učiteljica Renata Grahovac), 2.b razreda (učiteljica Blaženka Marić), učenici 2.c razreda (učiteljica Ljiljana Marendić) i knjižničarka Melita Schmitz koja je na književnom predlošku Petra se ne želi oprati! (A. Petigny) obradila temu važnosti higijenskih navika te kod učenika provjerila razinu razumijevanja pročitanoga teksta.

I ovaj projekt pokazao je neizostavnu važnost suradnje između školske knjižničarke  i učitelja te još jednom dokazao da učeni vole dolaziti u školsku knjižnicu koja im pruža zanimljive sadržaje kao i izvođenje nastave u drugačijem ambijentu, što se pokazalo važnim za učenike.

M. Schmitz, dipl. bibl. mentor

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju