preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1037013
Ovaj mjesec: 3976
Ovaj tjedan: 554
Danas: 47
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
"PLESNA PRIČA" EUGENIJALACA - POČELO OBILJEŽAVANJE DANA ŠKOLE
Autor: Nataša Valinčić, 29. 4. 2015.

Danas je u našoj školi sve bilo nekako gipko,  MISLILI SMO PLESNIM POKRETOM jer su Plesni timovi uz Međunarodni Dan plesa ( 29. 04. ) na Radionici plesa kreirali svoju „Plesnu priču“.

Ponosio bi se ovim dječjim pokretima i glasoviti Jeana Georgesa Noverrea - začetnik modernog baleta i jedan od najvećih plesnih reformatora na čiji se rođendan diljem svijeta obilježava Svjetski dan plesa.


Zamišljena je radionica kao stvaralačka improvizacija Timova na istu zadanu glazbu. Glasoviti mjuzikl „Mačke“, bio je poticaj za kreiranje pokreta u stvaranju naše Plesne priče.. Na toj premisi upoznali smo šarolik svijet zavodljivog plemena mačaka putem kojih su zapravo prikazani različiti ljudski karakteri. Dječja kreativnost kroz improvizaciju dala je cijeloj priči dodatnu dimenziju, jer su plesači u određenom vremenu pokretom prikazali sebi bliske likove i sadržaje, nešto čime se oni - lako mogu poistovjetiti.

Moglo se vidjeti kako se različita „plemena“  ujedinjuju u jedno, zatim uvažavanje različitosti - stvaranje zaštitne kućice za različite vrste, radost življenja i na kraju - bal za sve,...                                                                                                            Nastupali  su timovi pod nazivom: Ritam i ples, Pirueta, Mačji nered, Mijaaau, Mačja plemena, Zgodne mačke i Velike cure.                              

Na kraju su se svi Timovi zasladili i osvježili sokom  u školskom restoranu.

„Kreativnost plesnog odgoja polaže veliku važnost na improvizaciju kao na nekritičnu fazu stvaralaštva koja oslobađa duh i tijelo. Tijekom improvizacije plesači  saznaju što sve treba poduzimati, što dodati a što izostaviti da sekvenca pokreta odgovara zadanoj temi. Samokritički osvrt doprinosi boljem upoznavanju samoga sebe u pogledu psihofizičkih reakcija mogućnosti.  Pomoć voditelja je  bila više u obliku savjeta nego autorskog zahvata.“

Danas  u doba razvoja suvremene tehnologije i sjedilačkog načina života važno je utjecati na učenike i stvarati kod njih navike za svakodnevnim kretanjem. Plesni pokret je jedno od rješenja.

Zabilježene trenutke pogledajte ovdje.

U ime Tima za provedbu, hvala svima na sudjelovanju ovoga značajnoga dana!

 

Vera Menčik, voditeljica projekta 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju