preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2020./2021. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 874075
Ovaj mjesec: 1986
Ovaj tjedan: 4
Danas: 4
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kazalište u kutiji
Autor: Nataša Valinčić, 24. 3. 2021.

Učenici šestoga razreda sa svojom učiteljicom hrvatskoga jezika Ivanom Strupar obilježili su Svjetski dan kazališta (27.ožujka) mjesečnim projektom pod nazivom Kazalište u kutiji.

Svjetski dan kazališta projekt je koji je pokrenuo ITI – Međunarodni kazališni institut, međunarodna UNESCO-va udruga osnovana s ciljem povezivanja kazališnih ljudi te lakšeg protoka informacija. Svake se godine 27. ožujka obilježava u tisućama kazališta širom svijeta. Budući da zbog trenutačne situacije izazvane pademijom virusa Covid 19 ne posjećujemo kazalište kao prije, učenici su dašak kazališta unijeli sami u svoje učionice.

Učiteljica je na početku mjeseca učenicima zadala zadatak da nakon čitanja djela za cjelovito čitanje odaberu dio koji im se posebno svidio i temelju toga dijela sami smišljaju predstavu i izrađuju kazalište u kutiji.  Tako su učenici 6.a razrednog odjela izrađivali kazalište u kutiji za djelo Stjepan Tomaš, Mali ratni dnevnik, a učenici 6. c za djelo Jadranko Bitnec, Twist na bazenu.


Marljivi šestaši zadatak su shvatili vrlo ozbiljno. Nakon čitanja zadanih djela dobili su upute za izradu kazališta u kutiji te su vrijednim ručicama prionuli izradi scenografije i kostimografije upuštajući se tako u novu, zanimljivu i kreativnu avanturu.  Radovi su ocjenjivani prema rubrici za ocjenjivanje koju je učiteljica unaprijed pripremila. Elementi za vrednovanje bili su izgled kutije, raznolikost elemenata u kutiji, originalnost i kreativnost, sadržaj dijaloga i monologa te ukupni dojam.

Učenici su priznali da su im članovi obitelji pomagali u izradi štapnih lutaka i scenografije te se na taj način osjećao duh zajedništva u obitelji i razvijao suradnički odnos. Također, stariji članovi obitelji ujedno su se prisjetili svojih učeničkih dana što je pobudilo lijepa sjećanja na školske dane.

 Na ovaj su način učenici razvijali jezične vještine slušanja i govorenja, što je u današnjem svijetu digitalnih tehnologija iznimno važno. Monolozi i dijalozi bili su iznimno dobri i usklađeni sa zanimljivim scenografijama. Svi su učenici uživali u pravim malim predstavama u svojem razredu.

 

Ivana Strupar, učiteljica Hrvatskoga jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju