preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2020./2021. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 867555
Ovaj mjesec: 1770
Ovaj tjedan: 189
Danas: 189
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA2 GAME, Pogodi tko sam?
Autor: Silvija Mađarić, 13. 10. 2020.

Tijekom provođenja projekta Erasmus+ KA2 G.A.M.E. želimo primijeniti inovativne igre u poučavanje - kako u društvenim predmetima i jezicima, tako i STEM području. Prva godina projekta orijenitrana je na društvene predmete i jezike te smo dio igara primijenjivali prošle školske godine dok je nastava bilo uživo, a ove godine nastavili smo s primjenom istih. Igru koju smo iduću primijenili u nastavnom procesu je "Pogodi tko sam?". U nastavku članka pogledajte kako i na koji način su učitelji naše škole primijenili igre u svojim nastavnim predmetima....


Učenici 1.a razreda i učiteljica Vera Menčik nakon obrade geometrijskih likova na satu matematike, učenici su kroz igru su imenovali naučene likove i razvrstavali ih u nacrtane posude.
Svaki lik KVADRAT, PRAVOKUTNIK, KRUG ili TROKUT imao je nalijepljenu  magnet - traku tako da su ih vrlo lako razvrstali. 
Sutradan su igru ponovili na drugačiji način. Sada su učenici imali geometrijski lik pričvršćen za traku na čelu. Svi su učenici vidjeli geometrijski lik samo učenik koji ga ima na traci ne zna o kom se liku radi.  Zato mu ostali učenici opisuju taj lik npr...Ti si ploha kvadra (što je bitno), ili... žute si boje (što nije bitno). Učenik može pitati: Jesam li ja krug?  

 

1.c razred i učiteljica Željka Novotni kroz aktivnost "Pogodi tko sam, što sam?" realizirali su nekoliko ishoda vezanih uz temu Jesen. Učenici su uz pomoć rečenice - pitalice, koju su izvlačili, prikazivali pokretima i gestama rješenja dok su ostali pogađali o čemu ili o kome se radi. Svi pojmovi su bili vezani uz jesen i promjene u prirodi (PID), globalno su čitali riječi i rečenice, razvijali svoje komunikacijske vještine, učili postavljati pitanja (HJ), a najdraže od svega klincima je ipak bilo druženje, suradnja i igra.

 

 

Učenici 2. b razreda i učiteljica Spomenka Bošnjak su na satu Hrvatskog jezika igrali igru Pogodi tko sam? Pogađali su pojmove koji započinju glasom/slovima koja su do sada naučili pisati rukopisnim pismom.

 

Učenici 4.a i učiteljica Renata Grahovac na SRO učili su o Konvenciji UN - a i Dječjim pravima.Nakon što su upoznati s dokumentima kroz PPT odigrali su igru Pogodi o kojem je dječjem pravu riječ.

 

Učenici 6.a razreda na izvannastavnoj aktivnosti igrali su igru Pogodi tko sam u kojoj su zadani pojmovi bili nogometaši, glumci, pjevači, vladari kao i likovi iz crtića i filmova. Učenici su se dobro zabavili, ali i vježbali postavljanje pitanja na engleskom jeziku.

 

 

Učenici sedmih razreda s učiteljicom Rajkom Avirović Gaća, na nastavi kemije igrali su igru Pogodi tko sam. Jedna skupina je pogađala najvažnije kemičare kroz povijest,a druga kemijske elemente prema njihovim karakterističnim svojstvima.

 

 

Učenici osmih razreda s učiteljicom Ivanom Strupar, na satu Hrvatskoga jezika pogađali su likove iz W. Shakespearea Romeo i Julija.

 

 

 

Izvor: Silvija Mađarić, voditeljica projekta





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju