preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1039882
Ovaj mjesec: 2721
Ovaj tjedan: 267
Danas: 109
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hoće li nam ovo pomoći?! Sredstvima MZOS-a nabavljeni priručnici za poboljšanje pismenosti učenika
Autor: Silvija Mađarić, 23. 9. 2020.

Doba digitalnih tehnologija i svakodnevne upotrebe društvenih mreža pomogli su u osvještavanju i uočavanju gorućeg problema pučanstva u našoj zemlji, a to je temeljna i poražavajuća nepismenost. Unatoč najvećoj satnici hrvatskoga jezika u programima osnovnoškolskog obrazovanja, pravopisne pogreške i oskudno izražavanje uočljive su kod svih dobnih skupina i kod, nažalost, akademski obrazovanih ljudi što se može smatrati općim neuspjehom pokušaja usvajanja jezičnih pravila tijekom školovanja, a i dalje u životima pojedinca. 

 


U svrhu što većega kontakta i dostupnosti temeljnih priručnika za usvajanje pravila u hrvatskome jeziku na inicijativu knjižničarke Melite Schmitz iz Osnovne škole Eugena Kumičića iz Slatine, nabavljeni su jezični priručnici, tj. gramatika, pravopisi i rječnici hrvatskoga jezika, za učionice razredne nastave, učionice hrvatskoga jezika te područne škole kako bi stalno i bez prepreka bili nadohvat i učenicima i učiteljicama, a u svrhu poboljšanja pismenosti, razumijevanja riječi te jezičnoga izražavanja učenika. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta kroz projekt „Škola za život“ doznačilo je sredstva za nabavu priručnika ove vrste kao i drugih materijala koji će biti potrebni u nastavnome procesu, a koji do sada još nisu bili financirani.

Hoće li to pomoći da učenici iz osnovnoškolskog obrazovanje uporno ne izlaze s temeljnim pravopisnim pogreškama pišući „kuča“, „neznam“, „nemogu“ unatoč trudu nastavnika i predviđenim planovima i programima koji se upravo bave ovom tematikom?! Na ovo pitanje  u ovome trenutku se ne zna odgovor, ali bar se može vjerovati da će ovakvi postupci pridonijeti opismenjavanju učenika i što kvalitetnijem jezičnom izražavanju jer upravo ono i jest temelj za kvalitetno učenje i usvajanje znanja tijekom cjelokupnog školovanja jedne osobe. 

 


Izvor: Melita Schmitz, dipl. bibl. savjetnik





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju